MyDearest، استودیوی واقعیت مجازی مستقر در ژاپن که پشت سری بازیهای ماجراجویی Chronos قرار دارد، اعلام کرد که ۷.۸ میلیون دلار (۱.۲ میلیارد ین) تضمین کرده است، چیزی که استودیو میگوید از آن برای گسترش IP موجود خود برای هدستهای واقعیت مجازی، مانند Meta Quest و PSVR 2 استفاده خواهد کرد.
کمتر از 48 ساعت پس از رونمایی کامل متا از Quest 3، جان کارمک، برنامه نویس افسانه ای و مدیر ارشد فناوری سابق Oculus، نسبت به توانایی واقعیت ترکیبی برای افزایش فروش هدست ابراز تردید کرد. "دهه در VR." با این حال، واضح است که گروه کلیدی در داستان پیدایش Oculus در مورد همه چیز XR چیزهای زیادی برای ارائه
در کنار انتشار اطلاعات بزرگ Quest 3 امروز در Connect 2023، Meta فاش کرد که بازیها و برنامههای Quest Store بیش از ۲ میلیارد دلار درآمد داشتهاند. در حالی که فروشگاه هنوز برای توسعهدهندگان درآمد دارد، نگاهی به درآمد در طول زمان نشان میدهد که اوضاع در سال گذشته سرد شده است.
متا آخرین نتایج سه ماهه خود را اعلام کرد و فاش کرد که بخش متاورز Reality Labs این شرکت دوباره نزدیک به 4 میلیارد دلار ضرر گزارش کرده است. طرف روشن؟ متا همچنان در حال سرمایهگذاری میلیاردها روی XR است و هیچ نشانهای از توقف آن را نشان نمیدهد.
در Connect 2022 این ماه، متا اعلام کرد که محتوای فروشگاه محتوای Quest از زمان راهاندازی آن در سال 2019 از 1.5 میلیارد دلار فراتر رفته است که نشاندهنده رشد مستمر اما کاهشیافته احتمالاً به دلیل فصلی بودن بازار است.
در GDC ماه گذشته، متا واضحترین نگاهی را که تاکنون در مورد تعداد اپلیکیشنهایی که در پلتفرم Quest به نقاط عطف درآمدی رسیدهاند به اشتراک گذاشت. تاکنون، 124 اپلیکیشن یک میلیون دلار یا بیشتر درآمد داشته اند، در حالی که 8 برنامه از 20 میلیون دلار فراتر رفته است.