فیسبوک اطلاعات بیشتری در رابطه با شرایط خرید منتشر نکرد، با این حال این شرکت چند کلمه انتخابی در مورد معنای آن برای کاربران بازی داشت. همه پلتفرمهای پشتیبانی شده، شامل Oculus Rift، Oculus Quest، HTC Vive، Valve Index، و هدستهای Windows VR. مایک وردو، مدیر محتوای AR/VR فیسبوک، گفت که Beat Games «به ارسال محتوا و بهروزرسانیها برای Beat Saber ادامه خواهد داد. همزمان در تمام پلتفرمهای پشتیبانیشده در حال حاضر.» در رابطه با قابلیت تغییرپذیری بازی، که سنگ بنای عملکرد آن در PC VR و تا حدی کوئست است، وردو این را گفت: «ما ارزشی را که مودینگ به ارمغان میآورد درک کرده و قدردانی میکنیم. وقتی به صورت قانونی و در چارچوب خطمشیهای ما این کار را انجام میدهیم، Saber را شکست دهیم. ما تمام تلاش خود را میکنیم تا ارزشی را که مدها برای پایه بازیکنان Beat Saber به ارمغان میآورند حفظ کنیم. بهعنوان یادآوری، جدیدترین بهروزرسانیهای خطمشی ما به نحوه استفاده از حالت برنامهنویس، مانند کمک به توسعهدهندگان در ساخت برنامههایشان یا علاقهمندان برای کشف مفاهیم جدید، وضوح بیشتری میدهد. این برای درگیر شدن در دزدی دریایی یا اصلاح غیرقانونی، از جمله مودهایی که حقوق IP شخص ثالث را نقض می کنند یا حاوی کد مخرب هستند، در نظر گرفته نشده است.
اگرچه به طور خاص بیان نشده است، بعید نیست که فیس بوک با "حقوق IP بخش سوم" به توزیع دلالت داشته باشد. موسیقی و نقشههای آهنگ مربوط به آن ممکن است دیگر توسط Beat Games تحت فیسبوک، که تاکنون در یک منطقه خاکستری به طور قانونی فعالیت میکرده، تحریم نشوند. سونی به دلایل قانونی یکسان اجازه اصلاح Beat Saber را برای PSVR نمی دهد. ما برای شفافسازی این موضوع با Beat Games تماس گرفتهایم، و وقتی/اگر پاسخی شنیدیم بهروزرسانی میکنیم.
در مورد نقشه راه رو به جلو، وردو میگوید که Beat Games «فقط از نظر ویژگیهای اجتماعی سطح جدیدی را با Beat Saber خراش داده است. حالتها، موسیقی و موارد دیگر.» پس از خرید بازیهای Insomniac توسط سونی، ممکن است فیسبوک با قفل کردن حقوق Beat Saber، یکی از قابل مشاهدهترین بازیهای VR در حال حاضر، به دنبال علامتگذاری استراتژیک قلمرو خود باشد. فیس بوک تا کنون به طور عمومی یک استودیوی VR را خریداری نکرده است، و به طور بالقوه آن را به اولین استودیو بزرگی برای این شرکت تبدیل کرده است، که مطمئن است آنچه مارک زاکربرگ امیدوار است روزی به یک میلیارد نفر برسد، حتی اگر مسلماً بیش از آنچه در ابتدا امیدوار بود طول بکشد.
بهعنوان یک استودیوی مستقل که تا مارس ۲۰۱۹ بیش از یک میلیون نسخه از بازی خود فروخته است، و همچنین قراردادهای سطح بالایی با گروههایی مانند Imagine Dragons و Panic at the Disco امضا کرده است، بدون شک پول نقد فیسبوک نیز در اختیار استودیو قرار خواهد گرفت. با ابزاری برای تضمین معاملات موسیقی بیشتر و بزرگتر. البته هنوز مطمئن نیستیم که Beat Games چه چیزی را در آستین خود دارد، و هنوز مشخص نیست که فیس بوک آن را به صورت تدافعی یا تهاجمی خریداری کرده است.