فرانچایز «مردگان متحرک: Saints & Sinners» نزدیک به 100 میلیون دلار درآمد داشته است.

توسعه یافته توسط Skydance و Skybound. سرگرمی، نسخه اصلی Saints & Sinners به ​​دلیل نبردهای سخت مبتنی بر فیزیک و اقدام همهجانبه کشتار زامبی‌ها بلافاصله تحسین منتقدان را به خود جلب کرد. این بازی که ابتدا روی PC VR عرضه شد و بعداً به Quest و PSVR آمد، توانست در سال اول بیش از 29 میلیون دلار درآمد کسب کند. استودیو می‌گوید اکنون، چهار سال و یک دنباله فصل 2: ​​Retribution (2022) بعد از آن این فرنچایز "نزدیک به 100 میلیون دلار درآمد" ایجاد کرده است، که بدون شک سهم اول از اول است. این دنباله تا حد زیادی توسط کاربران و منتقدان مورد انتقاد قرار گرفت، زیرا هیچ چیز کاملاً جدیدی را روی میز نیاورده است، در عوض یک بازی جداگانه ارائه می‌کند، در حالی که ممکن است به عنوان DLC نسخه اصلی منطقی تر باشد.

قرار دادن شما در نیواورلئان پسا آخرالزمانی، Walking Dead Saints & Sinners شما را به چالش می‌کشد تا با انبوهی از مردگان مرده مبارزه کنید و خرابه‌های سیل‌زده شهر را بگردید. با این حال، این فقط زامبی نیست، زیرا شما باید در کنار باندهای رقیب قرار بگیرید و در طول مسیر تصمیم‌های سختگیرانه‌ای بگیرید - دلیل اصلی این است که ما در بررسی اولیه خود در PC VR به آن [9/10] قوی نشان دادیم.

به‌علاوه استودیو می‌گوید که نسخه اخیر Meta Quest 3 بهبودهایی را برای استفاده کامل از جدیدترین سخت‌افزار متا به همراه دارد، از جمله بهبود گیم‌پلی و جلوه‌های بصری بهبود یافته در قالب جزئیات محیطی بالاتر، سایه‌های پویا با چراغ قوه و همچنین افزایش‌یافته. تعداد واکرهای روی صفحه در هر زمان معین.

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا