اوایل این ماه، استودیو شل گیمز نقشه راه ۲۰۲۰ خود را برای «تا پاییز» ارائه کرد. اگرچه این بازی یکی از بهترین عناوین واقعیت مجازی در Oculus PC و Steam است، اما به نظر نمی رسد که به آن کششی که استودیو انتظارش را داشت دست یافته باشد. به این ترتیب، استودیو روشن میکند که اولویت اصلی آن قرار دادن بازی بر روی هدستهای بیشتر است، در حالی که به طور همزمان عنوان را برای عرضه «1.0» خارج از دسترسی اولیه آماده میکند. برای اطمینان از اینکه همچنان میتوانیم به افزودن محتوا به بازی ادامه دهیم این است که اطمینان حاصل کنیم که Rune Knights بیشتری میتوانند مبارزه را به Rokar ببرند. به طور مناسب، یکی از متداولترین درخواستهایی که دریافت کردهایم این است که بازی را به هدستهای بیشتری برسانیم. بنابراین، ما در حال حاضر در حال بررسی زمان و منابع مورد نیاز برای آوردن بازی به پلتفرمهای اضافی هستیم (مشخصات به زودی اعلام خواهد شد، ما هنوز در مراحل اولیه تحقیقات خود هستیم).
استودیو نگفته است که کدام هدست جدید را هدف قرار داده است. اما با توجه به اینکه این بازی در حال حاضر برای رایانههای شخصی Oculus (Rift) و SteamVR (Index، Rift، Vive) در دسترس است، واضح است که Quest و PSVR برای Until You Fall در نظر استودیو هستند.
ما حدس میزنیم که Quest تقریباً قطعی است— با توجه به برابری ورودی و ردیابی آن با هدست های اصلی رایانه شخصی - در حالی که PSVR به دلیل حجم ردیابی محدود و جلویی آن و این واقعیت که سیستم میزبان آن، PS4، به پایان چرخه عمر خود می رسد، بیشتر یک کارت وحشی است. به نظر میرسد که شل گیمز قصد دارد به نسخه 1.0 بازی Until You Fall برسد که از آن راضی است و سپس آن نسخه را در میان هدستهای موجود و هر هدست جدیدی که استودیو روی آن مستقر است، راهاندازی کند.
از زمان عرضه بازی در دسترسی اولیه، استودیو تعدادی به روز رسانی بزرگ از جمله افزودن دشمنان و سلاح های جدید انجام داد. در کوتاهمدت، استودیو میگوید که همچنان در حال کار بر روی برخی بهروزرسانیهای کوچکتر برای نسخه دسترسی زودهنگام بازی است. در قسمت اول سال 2020، تیم روی برخی بهروزرسانیهای تعادل، تغییرات آموزشی، بهبود کیفیت زندگی و بهبود کیفیت زندگی کار خواهد کرد. در حال بهروزرسانی موسیقی درون بازی با آهنگهای مسلطشده جدیدمان.
جدول زمانی و مشخصات این بهروزرسانیها هنوز در جریان است، اما ما در تلاش هستیم تا اولین آنها را تا پایان ماه مارس منتشر کنیم. در دراز مدت، بازیهای شل میگوید، استودیو میخواهد به گسترش بازی ادامه دهد، اما برای انجام این کار به تعداد زیادی بازیکن نیاز دارد و معتقد است که اولویتبندی راهاندازی بازی با هدستهای بیشتر، بهترین رویکرد برای رسیدن به این هدف است. [یکی دیگر از بازیهای واقعیت مجازی از استودیو]، ما میخواهیم به حمایت از بازی فراتر از عرضه با محتوای جدید ادامه دهیم. به این ترتیب، قرار دادن ما در پلتفرمهای بیشتری که ممکن است و اطمینان از داشتن یک پیشنهاد 1.0 قوی، شانس بیشتری به ما میدهد. در ساخت محتوای اضافی در آینده.