مدیر ارشد فناوری Oculus: «Rift S هنوز ارزش دارد، حتی پس از اینکه Quest ویژگی PC-tether را دریافت کرد»

Carmack حمایت می‌شوند، جدا می‌شوند. در مورد گفتن حقایق بدون ابهام در مورد فناوری شرکت در سخنرانی‌های معروف بدون فیلمنامه‌اش، نمی‌داند، می‌گوید که Rift S هنوز چند نقطه فروش کلیدی نسبت به Quest مستقل دارد:

Rift S راحت‌تر است و تاخیر کمتری دارد (در حال حاضر؛ ممکن است در نهایت تغییر کند. ) گرافیک فشرده دریافت نمی کند و دارای ردیابی با پنج دوربین است.

— جان کارمک (@ID_AA_Carmack) 29 سپتامبر 2019

با اشاره به تأخیر فعلی Oculus Link، Carmack علاوه بر این می گوید که «هیچ معنایی ندارد Beat Saber را از طریق پیوند پخش کنید — آن را به صورت محلی و بدون کابل بازی کنید!»

یک بازی تند انقباض مانند Beat Saber یکی از بهترین راه‌ها برای محک زدن ردیابی دستی و تاخیر سیگنال کلی هدست واقعیت مجازی است، زیرا به راحتی می‌توانید بین آن‌ها مقایسه کنید. احساس ریشه‌دار ضربه زدن به بلوک‌ها در ضربان را سیستم می‌دهد.

جاده به سوی VR بن لانگ به هر حال در کار اخیر خود با Link به این نکته اشاره می‌کند که علیرغم مشکلات فعلی که توسط Carmack ذکر شد، این تجربه به‌طور شگفت‌آوری بسیار عالی است.

«از نظر بصری، تصویر صاف و بدون لکنت یا آثار فشرده سازی آشکار، و یا گل آلود شدن قابل توجه بافت های متراکم (چیزی که اغلب در تلاش برای VR بی سیم از طریق Wi-Fi مشاهده می کنید) یکدست است. لنگ می‌نویسد، لبه‌های هندسه تیز بودند و تصویری قوی را حفظ می‌کردند." با عناوین دیگر اجرا کنید. این یک تجربه به اندازه کافی امیدوارکننده بود که لنگ آن را «مثل استفاده از یک هدست واقعیت مجازی رایانه شخصی بومی» نامید.

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا