خالق بازی Indie Breakout "Braid" Building Roomscale VR بازی با "بدون امتیاز برای بازی ثابت"

Braid یک پلتفرم‌کننده نسبتاً ابتدایی دو بعدی است، اما با پیچ و تاب مکانیک‌های جالب دستکاری زمان که باعث شد بیشتر شبیه یک بازی پازل باشد تا یک بازی معمولی. اسکرول کناری این بازی به طور گسترده مورد تحسین قرار گرفت و موفقیت آن به توسعه بازی مستقل کمک کرد تا به یک چیز تبدیل شود. Braid سال آینده نسخه سالگرد دریافت می‌کند. اکنون سال‌ها پس از پیگیری‌های گیج‌کننده سه‌بعدی‌اش، The Witness (2016)، خالق جاناتان بلو آماده است تا طراحی‌های بازی خود را در قلمرو VR با تمرکز بر گیم‌پلی خالص در مقیاس اتاق امتحان کند. بازی دارای طراحی فشار بر مرز است و برای بازی بدون اتصال و در مقیاس اتاق ساخته شده است، بدون هیچ یک از آن امتیازات مخرب بازی برای بازی نشسته یا ثابت.» در حالی که بازی از اعلام رسمی فاصله دارد، او اخیراً به اشتراک گذاشت که او به دنبال استخدام یک تیم کوچک از توسعه دهندگان برای پروژه، از جمله برنامه نویس اصلی VR:

توسعه یک بازی VR جدید، شروع بازی از ابتدا، با استفاده از موتور داخلی ما، هدایت شود. این بازی دارای طراحی فشار بر مرز است و برای بازی بدون اتصال و در مقیاس اتاق ساخته شده است، بدون هیچ یک از آن امتیازات خراب کننده بازی برای بازی نشسته یا ثابت.

یک برنامه نویس دیگر را رهبری کنید و با دیگران در شرکت کار کنید تا این بازی را بر اساس یک بازی نسبتاً بسازید. مقیاس زمانی سریع ما به دنبال فردی با انگیزه هستیم که بتواند سیستم‌های فنی باکیفیت و بدون مدیریت خرد بسازد.

تجربه حمل و نقل بازی‌های VR یک مزیت بزرگ است. تجربه با رندر اندروید و Vulkan یک مزیت قابل توجه است (اما اگر به برخی از API های رندر دیگر مسلط باشید، یک معامله شکن نیست). هیچ برنامه نویس C# Unity لطفاً (مگر اینکه اتفاقاً C# را بلد باشید و در زبان سیستمی بهتر از C# باشید).

موتور و کد بازی ما به زبان برنامه نویسی داخلی ایجاد شده توسط Thekla نوشته شده است. این یک زبان سیستمی مدرن با ویژگی های پرقدرت است که هزینه عملکرد زمان اجرا را ندارد. توصیه می‌کنیم قبل از درخواست، زبان را بررسی کنید.

با توجه به شرح شغل («بی اتصال»، «اندروید» و غیره)، به نظر می‌رسد که بازی احتمالاً Quest را به عنوان اولویت اول هدف قرار می‌دهد، اگرچه Blow هیچ مورد خاصی را تأیید نکرده است. پلتفرم‌های انتشار.

در صحبت با Road to VR Blow گفت که اگرچه این اولین بازی VR او خواهد بود، اما قبلاً در رسانه فعالیت کرده است.

«من مدت زیادی است که به VR علاقه مند بودم. ما The Witness را روی سخت‌افزار پیش‌تولید Valve [قبل از HTC Vive] اجرا کردیم. اما هرگز زمان مناسبی برای انجام یک بازی برای من نبود.» در مورد اینکه چرا اکنون به VR نگاه می کند؟ او می‌گوید سخت‌افزار آماده است.

"فقط درباره سخت‌افزاری است که به آستانه خاصی رسیده است که اکنون بسیار خوب است، بنابراین از اینجا بهتر خواهد شد." به طور جدی از سال 2024 شروع می شود، بنابراین مدتی طول می کشد تا شاهد اعلام رسمی آن باشیم.

اشتراک پست
شما باید وارد شوید برای ارسال نظر
بالا