اپلیکیشن اجتماعی VR متا برای Quest، Horizon Worlds، در جذب و حفظ کاربران VR از رقبا عقبتر است. بر اساس یادداشت فاش شده ای که توسط وال استریت ژورنال به دست آمده است، این شرکت ظاهراً به دنبال افزایش آمار با جلب شفافیت بیشتر برای نوجوانان جوان است و علاوه بر تأمین مالی تعداد زیادی از محتوای جدید شخص ث
به نظر می رسد برند Oculus بالاخره خرده فروشی فیزیکی را ترک می کند. در حالی که جعبههای Quest 2 مزین به نام و لوگوی جدید متا در حال حاضر در قفسههای فروشگاهها در ایالات متحده هستند، تعویض از Oculus به Meta هنوز راههای زیادی در پیش دارد. Quest 2s را به Walmart، یکی از بزرگترین شرکای خردهفروشی خود ت
متا پلت فرم VR اجتماعی Horizon Worlds خود را در دسامبر افتتاح کرد و پروژه پروتو متاورس خود را برای کاربران Quest در ایالات متحده و کانادا عرضه کرد. طی یک تماس همه جانبه شرکتی در هفته گذشته - جایی که مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا کارمندان متا را "متاتیت" نامید - شرکت اعلام کرد پلتفرم Horizon آن اکنون از
متا امروز اعلام کرد که در حال به روز رسانی یک برنامه پاداش باگ برای محصولات سخت افزاری خود است، چیزی که قصد دارد به هر کسی خارج از شرکتی که آسیب پذیری های امنیتی را گزارش می کند پاداش دهد. با وجود برخی دستورالعملهای پرداخت جدید، متا ظاهراً قصد دارد تعهد خود به امنیت را پس از یک تغییر نام تجاری کامل