طبق گفته Bosworth، این پلتفرم هزینه نسخه مبتنی بر وب Horizon Worlds تنها 25٪ خواهد بود که تفاوت قابل توجهی با هزینه 47.5٪ اعلام شده قبلی برای نسخه VR دارد.
وقتی نسخه وب Horizon راه اندازی شد، هزینه پلت فرم Horizon فقط 25٪ خواهد بود— نرخ بسیار پایینتری در مقایسه با سایر پلتفرمهای مشابه جهانی.
— Boz (@boztank) 14 آوریل 2022
در صحبت با The Verge، متا معاون Horizon Vivek Sharma فاش کرد که در برخی مواقع روی آوردن Horizon به تلفنهای همراه نیز کار میکند. اواخر امسال، و در حال حاضر در حال مذاکره در مورد عرضه بر روی کنسولهای بازی است – دو گام بزرگ در رشد پایگاه کاربری خود فراتر از پلتفرم Quest.
Bosworth میگوید که هزینه 25 درصدی پلتفرم برای سایر پلتفرمها فراتر از نسخه مبتنی بر وب نیز اعمال خواهد شد. هر چند بعد از اپل/گوگل/هرکسی که برش داده شود. مانند پلتفرم متا برای کوئست، که (بسته به پلتفرم) کم و بیش 47.5 درصد از هر چیزی که در Horizon Worlds به متا فروخته میشود، کار میکند و 52.5 درصد آن را به سازنده میگذارد. در رقابت با Roblox، اما به وضوح به دیگر پلتفرمهای اجتماعی VR موفق مانند VRChat و Rec Room نیز توجه دارد، که اخیراً هفته گذشته اعلام کرد که به سه میلیون کاربر فعال ماهانه VR رسیده است — بله، کاربران VR. ، که اکنون در همه کنسولها و پلتفرمهای تلفن همراه در دسترس است، میگوید پایگاه کاربر VR آن «درصد بسیار پایین» از بازیکنان فعال کلی است - چیزی که متا احتمالاً با نزدیکتر شدن به هدف خود برای ایجاد متاورز پس از فیسبوک به آن مشکوک است. حضور